härlig söndag


Igar blev det mycket promenerande, skönt! :D Jag och Marti gick till Frontkicks replokal för att möta upp Nepo, gitarristen, som ville lämna av lite grejer där.
När vi var klara vid replokalen ville Nepo bjuda oss pa käk, sa vi 3 + en kille och en tjej som Nepo kom med, drog till Friedrichshain och käkade pa en vegansk snabbmatsrestaurang.
Jag och Marti at bläckfiskwraps - som saklart inte var bläckfisk, utan gjort pa soja, men konsistensen smakade faktiskt som bläckfisk! Gott var det :D
Efter det promenerade jag och Marti hem till oss. Pa vägen stannade vi och kollade utsikten över Spree (och upptäckte att det star skrivet massa grejer pa Tv-tornet - strange!), sag en del av den gamla muren och jag tog lite kort pa cool graffitti:


Tycker den sista grafittin där är läskig, den bestar av massa sma människor. uhuh!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Superbra! Då säger jag till Majsan. Ni har alltså redan kollat upp biljetterna & allt så att allt stämmer & datum å allt sånt där? För det är den 16e juni i Funkpark va? Majsan förvirrade till mej & sa att de spelade med Kraftverk på någon konstig grej & att biljetterna dit nämligen kostade 99 pund + 25 pund i fed-ex avgift & det lät weird?

Men jag säger till henne så för vi över i dagarna så att ni kan köpa dom & så att vi kan boka flyget så fort som möjligt! :) Pussenzie!!

2009-04-29 @ 02:03:40
URL: http://debbieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0