Old pics...


Pa förfragan lägger jag upp lite gamla bilder pa mig fran när jag var blond senast :D Jag var blond i 4 ar, och under 2007 hade jag mer vitt har.. (bör kanske tillägga att min naturliga harfärg är typ mörkblond, men har inte haft min vanliga harfärg sen jag var typ.. 11.)


Sweden Rock Festival - 2006


sommaren 2006 tror jag? inga tatueringar :D


första fotograferingen för kissin' bombs (davarande vanodorm clothing) med extensions & svarta slingor, april 2007 (fotocred: ellika henrikson)


salde merch tillsammans med Amanda pa Mustasch releaseparty, maj 2007


sommaren 2007 med extensions


nangang under sommaren 2007 tror jag..

har tyvärr inga äldre bilder (fran 2004/2005/2006) i datorn, dom bilderna ligger utspridda pa disketter som är nerpackade i flyttlador i martis kompis källare..

anyway, planen är ju da att fa till vitt har igen, tycker själv det är snyggast! :D


usch, jag är sjukt trött, har sprungit runt pa stan i flera timmar med Marti och handlat tyger & sybehör.. har varit i massa olika affärer, men har fatt tag pa allt jag behövde, SKÖNT! nu ska jag jobba lite!
hoppas ni har en bra helg!
xo malin


Kommentarer
Postat av: Ida

det roligate är att du har varit lika assnygg i ALLA hårfärger du haft, no joke! MEN jag har alltid haft en förkärlek för platina och tycker du passar cpbra i det. ska bli kul att se blekningsresultatet. puss!

2009-12-04 @ 22:19:29
Postat av: Thess

Kul att se gamla bilder!

Jag tycker du borde modella mera, för du gör ju dig otroligt bra på bild! Och jag håller med ovanstående - alla hårfärger verkar passa dig! Men 'vitt' var absolut riktigt snyggt :)

2009-12-04 @ 22:32:36
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag har inte sett en enda bild på dig med ful frilla, och vitt är ju såå snyggt, mnatrix so silver shampoo is the shit!

2009-12-05 @ 16:09:23
Postat av: emelie

jag går tydligen emot strömmen men jag tycker att du passar bäst i svart!

men du är göringa snygg i alla färger du haft :)

2009-12-05 @ 16:56:21
Postat av: Vicky

Jag tycker att du är snyggast i platina och i svart, fast platina känns mycket mer du på nåt sätt :)

Iofs tyckte jag att du var sviiiiinsnygg när du hade rosa hår med massa extensions. Och när du hade turkost/grönt också! BAH, jävla tjej, sluta passa i allt :P

2009-12-06 @ 17:37:19
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Emma

läckert! snyggt när du är lite lättare sminkad! :)

2009-12-08 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0