action filled liquid motion


Planering, planering!
Jag funderar på att flytta ner till Berlin den 3e april... Morsan ska köra och just den 3e och den helgen där var väldigt bra för henne.
Det är om 2½ vecka!
Så sjukt snart!
Pappa skojade och undrade om jag inte vill ta med mig en kyckling till Berlin, HAHA. (vi har fått kycklingar)

Anyway, jag måste planera resan ner, hur mycket allt kommer gå på med bensin, hyra av släp, broavgift, färjan osv..
Dessutom är det så mycket ärenden jag behöver ha gjort innan jag drar. Pappa tycker jag ska skaffa ett litet häfte att skriva ner allting i, för jag kommer att komma på mer och mer grejer som behöver göras hela tiden.
Jag och pappa pratade om flytten igår, och bara under det samtalet så kom jag på typ 10 nya grejer som jag kände "jävlar, DET får jag ju inte glömma..!"

PEPP!



Kommentarer
Postat av: kim

mm, bättre ere.



tack för kryapået.



:*

2009-03-18 @ 11:57:18
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 11:20:48
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0