BERLIN!


Nu är allt bokat och klart! Jag flyttar till Berlin nästa fredag !!
Jag ringde Statoil ang minibussen, och dom sa att det är inga som helst problem att jag tar den utomlands. PEPP!
Så nu har jag bokat/betalat färjan från Trelleborg-Rostock oxå, vi åker torsdag natt och är framme i Berlin runt 9-10 på fredag morgon.
Morsan, morsans sambo och min syrra är dom som åker med, så det lär hinnas med lite sightseeing och öldrickande innan dom åker tillbaka till Sverige natten till söndag :D

ÅH! JAG LÄNGTAR!! Flytta ihop med babe <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad kul! Grattis :b



Men fortsätt lägga ut dina underbara braller på tradera!:D

2009-03-27 @ 10:03:05
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0