freeeedag natt


Alltså, comviqs nya kontantkortspåladdning "comviq kompis sms" är så himla bra! För 195 kr i månaden så får man skicka 3000 fria sms till alla nät i hela världen, vilket är helt underbart när jag skickar sms till Marti ,eller är i Berlin och skickar sms till kompisar/familj i sverige. och jag skickar MYCKET sms. Så...innan har jag lagt ut hur mycket pengar som helst på att hela tiden ladda på mobilen, men detta är nu ETT MINNE BLOTT! :D
Det är så fantastiskt, att vi skaffade ett svenskt kontantkort till Marti oxå, så nu har han 2 mobiler - en svensk och en tysk. Och så sms-bombar vi varandra hela dagarna (och nätterna). <3

Anyways, det är fredag och jag tar det lugnt. Jag har väl som plan att jag ska vara nykter några veckor, fram tills april iaf. Känns som jag bara blir värre och värre varje gång jag är full, och dessutom vet jag inte nåt värt som händer.
Och så är det så dyrt att gå ut i Sverige! Jämfört med Berlin, där en stor stark kostar typ 20-30 spänn och då är ölen större och dessutom utan massa tillsatser, som man har i ölen i sverige.  VÄRT.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Vicky

fan vilken bra deal med smsgrejset då :D :D :D

2009-03-17 @ 09:55:48
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: kim

kanske min FÖDELSEDAG. Åh :(

2009-03-18 @ 22:44:55
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0