söndag


Igår var jag och tatuerade mig hos Felicia på buzzstop28 igen, hon fortsatte på Kissin' Bombs tatueringen på mitt lår!<3
Blir så sjukt snyggt! Bild kommer upp när den läkt sig lite :D
Det gick jättebra i början, men mot slutet var det sjukt jobbigt. Menmen, vill man vara fin får man lida pin! ehhe.

Har lagt upp fler grejer på Tradera nu oxå, gjorde en till garderobsrensning inför flytten. Så buda buda buda! :D
Korta auktioner, går ut på tisdag kväll, så passa på.

Dessutom lämnade jag ju in grejer till den där barnklädesmarknaden i fredags, och idag så var min syrra där och skulle hämta sina grejer som inte blev sålda, och ta med sig mina osålda grejer tillbaka i samma veva (dom grejerna man ville ha tillbaka om dom inte blev sålda skulle man markera med en liten stjärna, resten skulle skänkas till Rumänieninsamlingen). Men, det visade sig att jag visst hade fått sålt allting jag markerat ! HÄRLIGT, så nu blir det lite extrapengar inför flytten! Pengarna kommer direkt in på mitt konto om några dagar, vilket känns skönt :D

Idag ska jag börja gå igenom vad jag ska ha med mig till Berlin, och vad jag kan lämna kvar här/lägga in på vinden.
Kan inte packa så mycket än, eftersom jag inte har några lådor... det ska pappa ta med sig från jobbet imon. Men jag kan ju organisera lite iaf.
Resten av dagen ska jag sy !
Och imon hoppas jag att jag kan komma iväg och köpa tyger,sygrejer,brev,frimärken osv osv... har så mycket jag behöver köpa, men behöver skjuts! Så är det när man inte har körkort (och köpte instrument/åkte på turné i england/lite annat roligt för körkortspengarna när jag var 18, yes)...

nu ska jag komma igång med dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0