sömn, tack?


Inatt (imorse) somnade jag runt 4, vilket resulterade i att jag lyckades sova till halv tolv idag. Även fast jag ställt väckarklockan på 8. 
Under vintern är mina sömnproblem alltid som värst. Dessutom har jag tusen saker i huvudet just nu, vilket resulterar i att jag ligger och tänker i timmar innan jag slutligen lyckas somna.
Har försökt skriva ner allting som kommer upp i huvudet, men det hjälper inte.
Det enda som hjälper är om jag har ett underskott av sömn, då lyckas jag somna relativt snabbt på nätterna.
Eller om jag är i Berlin och sover jämte Marti :D<3
Anyways, trots denna kampen om sömnen så lyckas jag ändå jobba som jag ska.
Det är skönt att jag kan lägga upp jobbet hur jag vill, för dom dagarna jag vaknar tidigt kan jag jobba från 8 på morgonen till 20-21 på kvällen och dom dagarna jag vaknar senare kan jag jobba lite mindre. (eller från 12-21, beror på)

Nä, nu måste jag fixa iordning mig, måste in till stan och göra ärenden, sen hem och jobba ! Blir till att jobba hela helgen oxå, har så mycket att göra. Men det är kul - jag är nörd, jag älskar att sitta vid mina symaskiner.<3


Kommentarer
Postat av: Vicky

uuuh vad jobbigt, jag har också alltid massa somnproblem... mest på vintern >.<

2009-03-13 @ 15:53:28
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0