Onsdag

Har knappt kollat internet pa 2 dagar nu, har inte funnit sa mkt tid till det.. :)

I mandags sprang jag och Marti omkring pa stan nästan hela dagen, vi kollade upp sygrejs at mig, köpte lite köksgrejs, jag shoppade lite arbetsmaterial osv.. samtidigt firade vi varan ettarsdag (egentligen hade vi varan ettarsdag den 7e, men da var ju Marti i Spanien), sa vi käkade jättegod sushi och shoppade lite annorlunda mat pa Karstadts typ delikatessaffär, (Karstadt är typ Tysklands svar pa Ahlens i Sverige) som Marti senare pa kvällen fixade till. Typ färsk pasta fylld med vegetariskt mums (spenat och grejer?) som han stekte tillsammans med lök och ägg osv, blev jättegott! och efter det at vi Ben&Jerry's och kollade pa tv . Namnam. Perfekt.


Och igar sprang vi aterigen omkring pa stan, jag köpte massa tyger och sygrejer, och Marti hjälpte till som tolk och pas-bärare. :D
Och pa kvällen sökte vi lite lägenheter.. . hoppas vi hittar nat snartsnartsnart.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Shit, du verkar ha lika fullt upp som mej! Man blir helt jävla tankspridd av att ha så otroligt mkt. att göra! Usch.. :(

Stackars er med pressen att hitta en ny lägenhet dessutom, hoppas verkligen att ni får ihop pengar väldigt snart så att ni kan flytta innan den 1a juni & att ni dessutom finner en lägenhet som ni gillar! Idag är jag fucking finally ledig & det är helt fantastiskt! Jag grät av lycka inombords igår när jag klockade ut. Men nu står alla hushållssysslor & ger mej fingret, helvete. Varför kan det inte bara vara enkelt att leva? Pusspusspuss!!!! Snart kommer jag!!! :D

2009-05-13 @ 13:12:03
URL: http://debbieb.blogg.se/
Postat av: Anna Nio

Färsk pasta med spenat, fyfaaan vad gott det lät!

2009-05-13 @ 21:51:52
URL: http://mehearties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0