Söndag


Uäh, idag akte Marti till Spanien. Han har reunion med sitt gamla band Oi! The Arrase, sa han stack till Mallorca idag och ska vara där nästan hela veckan och repa igenom alla gamla latarna med bandet, och sen har dom spelning i Barcelona nästa helg , och sen kommer han hem pa söndag igen..

EN HEL VECKA ! buhu

haha det är sa sjukt. Vi har haft distansförhallande i ett ar, och varit ifran varandra sa jävla mycket, träffats typ en gang i manaden om ens det. och det har lixom varit jobbigt, men ända helt okeeej.. men nu när vi bor ihop och är ifran varandra om ens nagra dagar sa känns det SJUKT JOBBIGT!

Jaja. Tror jag kommer vara ensam hemma nästan hela veckan, för killen som bor här oxa är bortrest och visste inte när han skulle komma hem . Och jag gillar ju faktiskt att vara ensam.
Sa, jag ska använda denna veckan till att sy sjukt mycket och vara kreativ, och ta langa promenader.



Kommentarer
Postat av: MiaPia

hehe undra om de blir samma när jag flyttar samman med min kille hehe :)

Låter inte lätt du :)

2009-05-04 @ 21:03:29
URL: http://maizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0