Torsdag


Igar kändes det som om jag var paväg att bli sjuk, hade haft värk i öronen i 2 dagar + en tilltagande huvudvärk, och jag frös/svettades om vartannat. Sa jag tog det väldigt lugnt igar, och det kanske var bra, för idag mar jag mkt bättre!

Idag kl 17 ska vi kolla pa en lägenhet i Neukölln, spännande!  :D

Ikväll blir det väl att söka lite fler lägenheter (sag att lite fler lämpliga lagts ut idag) och sen ska Marti DJa pa trinkteufel som vanligt. jag stannar nog dock hemma, behöver jobba hela dagen imon och maste vara fräsch och pigg da :D

Nu är kaffet uppdrucket, sa nu ska jag ner till mitt arbetsrum och sy!

Ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallu, jäkligt snygga linnen du skulle itne kunna sy upp nåt med nirvana på?? :)

2009-05-14 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0