Kissin' Bombs


Här är tva västar jag gjorde i somras, som jag inte tror jag har visat innan..
Modell är min kompis Debbie, som var och hälsade pa da.


Väst i vit skinnimitation med dekorsömmar, fläckar, och delbar dragkedja i guldmetall mitt fram.


Väst i vitt och svart grovt jeanstyg, med fläckar och delbar dragkedja mitt fram som gar hela vägen runt nacken.
Lila leopard som ryggtavla bak, och stora ringar i silvermetall framtill.

Debbie gillade den senare västen sa mkt, att hon köpte den direkt av mig :D
Och den sitter som ett smäck pa henne, sahär sag hon ut häromdagen! (bild tagen fran hennes blogg):


Snygging! :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sjukt fina västar båda två, men den nedre var snäppet finare, fastnade direkt för det markerade "V:et" framtill och ännu snyggare blev det med o-ringarna till. Skulle vara intressant med en ungefärlig prisuppgift för en sådan, fast med ett annat tyg som bakstycke. ;)

2009-10-04 @ 22:15:59
Postat av: Jennie

Jag har en liten fråga, hur mycket tar du ungefär för en sådan väst? :) De är sjukt snygga och jag har varit lite sugen på en sådan ett tag.

2009-10-05 @ 17:48:03
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Debbie

Hah, va söt du e bejbos :) Gillar'en, snart blir det bild på den jag fick av dej också :) Ska nog allt komma på nåt najs att matcha den med :)

2009-10-05 @ 23:44:11
URL: http://debbieb.blogg.se/
Postat av: ki

jag saaknar dig :(



jag är i gbg. funderar på attt flytta ngn annanstans.

hade kommit till berlin på två röda om jag haft pengar. PUSS

2009-10-06 @ 09:35:36
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0