Update!


Som jag skrivit i de senaste inläggen sa har jag börjat att sälja pa Etsy.com!
Det är en plan jag har haft i ett halvar, men det var först i början av augusti som jag fick tummen ur och skapade en profil, och först nu som jag börjat lägga upp grejer till försäljning där. Hade inte riktigt tid att sitta och pilla med nanting nytt när vi bodde (utan internet) i tillfälliga 2 manaders lägenheten, hos Nora, eller när vi precis flyttat in här - MEN NU JÄVLAR! :D
Planen är att mer och mer sluta med Tradera, och istället ha plagg till försäljning hela tiden i min webshop pa Etsy, och uppdatera med nya plagg sa ofta jag kan utöver alla beställningar jag gör.
Det är inte svarare att köpa plaggen av mig pa Etsy, än pa Tradera. ;D
Sa, bekanta er med min etsy-sida, den kommer uppdateras löpande framöver! :D

Etsy: Your place to buy & sell all things handmade
KissinBombs.etsy.com

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för updaten, lika bra att börja kika där då, man vill ju inte missa chansen att få köpa kläder av ditt märke!

2009-10-29 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0