Tuesday


Nu har jag suttit och svarat pa/skickat iväg sjukt manga mail.
Det tog tiiid, sa nu maste jag sätta igang att sy sa jag hinner fa gjort allt jag ska idag.

Imon kommer Texas Terri över för att testa plaggen inför tatueringsmässan/fashionshowen i helgen, sa da maste allt vara klart.
Maste dessutom göra klart de sista övriga plaggen, och utöver det har jag mkt beställningar att göra.

Under dagen ska Martis bandkompis Sven dessutom hjälpa oss hämta hit mitt arbetsbord, som fortfarande star i en bekants källare. Ska bli sa jäkla skönt att äntligen ha mitt riktiga stooora arbetsbord och plats för alla mina sygrejer.
Dessutom far vi en garderob fran tva bekanta som flyttar till England imon, sa den ska hämtas samtidigt.

Blir grymt bra!
Nu ska jag jobba.

xo malin

Kommentarer
Postat av: Debbie

Tack bejbo! Du verkar änna ha fullt upp nu med Texas Terri, du får ta det lugnt & vila ryggen. Hoppas ni fixat sybordet :) Pusspuss!

2009-09-30 @ 16:25:47
URL: http://debbieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0