Viva España


Sorry för daliga uppdateringar igen, har varit en sväng i Spanien !
Först 4 dagar i Barcelona/Badalona, Bilbao och Arrasate/Mondragón med Carro, min pojkvän + hans band Frontkick,
och sedan 1 vecka pa Mallorca med pojkvännen (Carro spontanföljde med oss till Mallorca istället för att aka hem till sverige och hängde me oss där i 3 dagar oxa, tjoho!) !
Jag har druckit alldeles för mkt öl, svettats ihjäl, träffats Martis familj för första gangen, turistat, varit pa mitt allra första bröllop (Martis kusin gifte sig!), badat i havet och maaassa mer .
Och jag och Carro salde sa jäkla mkt Frontkick merchandise, gick at som smör ! Peppat.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0