!!!


Nu har jag varit dålig pa att uppdatera igen! Har väldigt mkt att göra, sa ni får ursäkta!
Är oxa väldigt dalig pa att svara pa mail och kommentarer för tillfället, men svarar jag inte pa en gang sa försöker jag alltid att komma ihag att svara lite senare. Och far ni inget svar (ibland händer det att jag glömmer), sa far ni paminna mig! :)

Anywayssss, nu har jag lagt upp lite nya grejer pa Tradera...

Ett par fläckade röda brallor med svarta skinnimitationsdetaljer och leopard pa sidorna:





En röd fläckad jeansväst med svarta skinnimitationsdetaljer, leopard och stor Misfits-skalle pa ryggen. Matchar till brallorna ovan!






Och en väst i fläckat vitt äkta skinn, med Social Distortion pa ryggen och massa snörningar.





Sen har jag även lagt ut massa plagg med utropspris 1 kr, som gar ut pa söndagkväll.
Sa spana in det!

För att komma till mitt Tradera, tryck HÄR !


Kommentarer
Postat av: Larri

Fy va snyggt!! 8D

2010-06-22 @ 20:35:15
URL: http://spruttibangbang.musicblogg.se
Postat av: Elin M.S.

Så jääkla snygga kläder du gör! Byxorna är bara föör underbara! Följer dig via blogg och tradera!

2010-06-26 @ 23:50:09
Postat av: Sofie

MÅSTE fråga.. Vad använder du för att fläcka kläder?

2010-07-02 @ 15:41:15
Postat av: Frida

Riktigt snyggt! Både västarna samt byxorna! :D

2010-07-03 @ 10:01:45
URL: http://fridaylicious.blogg.se/
Postat av: Frida N

hej! snälla svara på mitt mejl ;)

2010-07-06 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0