Sorry!


Daligt med uppdateringar just nu, har haft alldeles för mkt att göra och har helt enkelt inte hunnit .
Men mer uppdateringar och bilder är paväg :)

Italienturné om 2 1/2 vecka, inte langt kvar nu... Ska göra om massa Frontkick (min killes band) t-shirtar till västar, klänningar, linnen och ev kjolar innan dess, som jag ska sälja tillsammans med deras vanliga merch. Bilder kommer :)
Nu är även en spanienturné spikad i sommar, och fler datum/länder blir det, det planeras för fullt nu.
Precis innan spanienturnén ska jag & Marti dessutom till Mallorca nagra dagar, jag ska träffa hans familj för första gangen & ga pa hans kusins bröllop i Palma. (Marti är fran Mallorca)
Sa mkt resande och äventyr, i like! :D

Nej nu maste jag sätta igang att jobba här!
Uppdaterar snart igen :)

xo Malin

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Tack :D



Gud vad smart att göra om deras bandträhor i din design, kommer ju säljas som smör :D

2010-03-15 @ 09:46:44
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0