Custom


En beställning jag gjorde åt en tjej som höll pa att sätta ihop en hel steampunk outfit, men saknade ett par passande brallor. Så jag fick fria händer och det här är vad jag kom upp med; ett par brallor i mörkbrun fläckad skinnimitation med randigt pa framsidan av benen, fickflärpar, synligt blixtlas mitt fram och snörning pa låren bak.





Jag valde att placera mycket detaljer pa framsidan av brallorna, för tjejen ska ha en kappa som är ganska täckande baktill men rätt öppen framtill. :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Damn! Va snygga brallor!! Fickorna, det randiga tyget framtill och snörning bak, gaah va snyggt!



Btw, tänkte passa på att fråga, såg att du avaktiverat ditt konto på tradera, var det med mening lr? Vart kan jag nu gå in och kika på dina senaste kläder du gjort å säljer?

2010-06-01 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0