two cups of tea, one for you and one for me


Ikväll missade jag ett av mina favoritband, Star Fucking Hipsters. E lite depp för det! Eller missade och missade... tror dom spelar typ NU. Men orkar inte göra iordning mig och åka dit nu.
Såg dom för ungefär exakt ett år sen när dom spelade här, det var så sjukt jävla bra! Dom spelade lite Leftöver Crack låtar då oxa. Och sjukt rolig kväll var det; var galet full, drack shots med sångaren, var sen pa strippklubb med några bekanta (ett stort killgäng, haha) där jag gick loss med dollarsedlarna (har fortfarande ingen aning om vem som betalade inträdet, all öl där och gav mig fejk-dollarna hela tiden), sen vidare till burger king, sen vidare till wild at heart i nagra timmar där det blev galet mycket shots, sen hem till en bekant där jag fick engelsk frukost serverad åt mig, sen hem kl elva pa morgonen och städa lite.. sen däckade jag pa en madrass i 30 min... sen var det dax att flytta ut ur lägenheten. HAHA. Förstar fortfarande inte hur jag orkade. Fast jag förvånar mig själv hela tiden. That's life!





Men ikväll blir det lugnt, ska gå och lägga mig nu, upp tidigt och jobba imorgon... även fast det är helgdag här imorgon.
Imon kommer även min pojkväään hem! Hurra! Han har turnérat hela helgen, och jag skulle egentligen följt med, men sa behövde jag stanna hemma och jobba istället. Aja, ser fram emot det, känns sa tomt utan honom <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul med band tips! Inte hört dom förrut men dom rockade ju! ;)

2010-05-28 @ 10:45:15
Postat av: Vicky

SV: Ska du säga, hottie! :*

2010-05-29 @ 13:06:36
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0