...


Uppdateringar kommer! Har haft en jobbig vecka: mitt kort blev skimmat, och nagon hade visst haft kul och köpt grejer för alla mina pengar i KANADA! wtf. Fick ringa och spärra kortet och sen prata med banken, och som tur var kunde dom avbryta betalningarna sa jag fick tillbaka pengarna snabbt. Jobbiga är att jag nu maste vänta pa att dom skickar ett nytt kort, och tills dess har jag megaproblem med att fa ut pengar fran mitt konto. Lär dröja minst en vecka innan kortet dyker upp här och allt blir normalt igen. bah.
Sen fick vi reda pa att en kompis ligger i koma pa sjukhuset, tillstandet är kritiskt och ingen vet vad som kommer hända. Hon har haft 3 hjärnblödningar och läkarna har inte vagat ta bort en del av blodet da det ligger nära centrala nervsystemet, sa ingen vet hur hon kommer vara när hon vaknar upp, da hon kan ha fatt hjärnskador.
Det är väl bara att vänta och se, och hoppas pa det bästa. Det känns sa ofattbart, för bara nagon vecka sen var hon ju som vanligt och senast pratade vi om att hon skulle titta förbi nåndag för att planera/beställa lite nya kläder och sadär. Och nu... vet man inte om hon nagonsin kommer aterhämta sig. Om hon nu ens vaknar upp. fyfaan.

Så jag har inte orkat ta tag i vissa grejer, som att t.ex. lägga in bilder i datorn sa jag kan uppdatera bloggen .
Men det kommer, det kommer!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Livet är så jäkla skört. Hoppas det går bra för din vän och att hon vaknar.

2010-10-31 @ 12:12:43
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0