AHHhhHhHHH


Jag är ledsen för att det är dåligt med uppdateringar, men jag är fan sjuk igeeeen .
Har varit sjuk av och till nu i 3 veckor, med hög feber emellanåt . Var relativt "frisk" över förra helgen, men sen fick jag feber i början av veckan igen... (iof inte sa konstigt, Carro var pa besök över helgen och vi var pa punk&disorderly och trinkteufel varje dag) nu har jag varit relativt bra i 2 dagar, men idag mår jag skitkasst igen, känns som det börjat om på nytt . Försöker ändå jobba så gott jag kan (och sa lugnt jag kan), så all min energi går åt till det just nu... resten av tiden försöker jag vila sa mkt jag kan . Får hoppas det här går över nångang . Känns som jag och Marti smittar varandra fram och tillbaka just nu, känns ju inget vidare...
Ska försöka uppdatera mer framöver!


Bild från förra lördagen, var soligt och +20 grader ute och vi käkade frukost pa bästa toast/baguettestället på Oranienplatz<3 vår, vår, vår!


ps, om ni undrar varför jag ibland skriver med å och ibland utan, så är det för att jag har ett tyskt tangentbord och ibland - om jag orkar - knappar in sifferkoden för att få fram ett å (alt + 134) och ibland inte.
Hoppas det inte stör er allt för mycket ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch du kanske bör kolla upp dina värden? :( krya på dig!!

2011-04-10 @ 21:20:45
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0