ÖL !


Igår mötte jag upp med Renee (fran Kanada som jag skrivit om tidigare - hon blev frigiven fran fängelset för nagra dagar sen haha) och Zarah, för lite öl i Volkspark Friedrichshain! Efter några timmar drog vi till Trinkteufel, och efter det drog jag och Renee en sväng till gaybaren Roses, haha. (har dock inga bilder därifran) Efter jag dragit hem, hade Renee visst hängt omkring med en transa och haft poolparty och dansat till Abba? Vafan, varför missade jag detta?!


ööööööl!



























Imon drar Renee vidare till Paris och därefter tillbaka till Kanada, sa det här var sista partykvällen... men förhoppningsvis ses vi snart igen för mer äventyyyyr!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Din hårfärg är superfin! Vad är det för märke?

2011-04-26 @ 00:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0