Aviiiis !


Om en vecka åker Marti pa en ca 2 veckor lång Japanturné med Bad co. Project . Dom ska turnera tillsammans med det japanska punkbandet Cobra . åh, jag är avis! Vill oxå!
Anyway... medan Marti är iväg, så har jag köpt flygbiljetter i försenad 65-års present till min pappa, så han kommer hit den 19-22e och hälsar på! Sightseeing, museumsbesök och lite annat nice står pa schemat! Ska bland annat kolla pa gamla flygplan fran första och andra världskriget, och besöka ett DDR motorcykelmuseum! Yaaay!
Ser fram emot det!
Sen måste jag en sväng till Sverige oxa, men har inte bestämt mig för vilka dagar än. Maste vara tillbaka i Berlin den 1 mars, för då kommer Marti hem och jag kommer ha nycklarna till lägenheten . Aja, det där löser sig, jag far besluta mig snaaart! Har alltid grov beslutsangest!!

Och häromdagen beställde jag snus från Snusbutiken, som Marti kan ha med sig pa flyget till Japan! (han har varit orolig för det där med att inte kunna röka pa de 13 timmarna som flyget tar) FÖRHOPPNINGSVIS dyker snuset upp inom en vecka, man kan aldrig veta med den här jävla posten .
(Nu senast missade jag en tandläkartid pga att jag fick brevet fran tandläkaren 2 dagar efter själva tiden... det tog alltsa över 2 veckor för det att komma fram, ett litet jäkla brev? Tack..!)

Nej nu ska jag get back to work, maste fa klart grejer som ska postas i eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0