Plagg !

Eftersom den förra slitna oversized toppen såldes så fort, sa har jag nu lagt upp en ny till försäljning. Lite annorlunda modell, och ännu mer slitningar!



Och vill man ha den tightare ibland, kan man göra en knut i ryggen! (gör jag alltid pa mina lite större t-shirtar som jag inte vill sy in eller klippa i - vips, har man en ny tight cool topp!)


Sen la jag även upp en väst med stooor fuskpälskrage!



Ligger uppe i min Etsy-shop!


Så vill jag oxa säga att... hittar ni nånting ni vill köpa pa Etsy, men inte har paypal (eller orkar skaffa etsy-konto), sa kan ni även köpa plaggen av mig genom min mail ([email protected]) och betala direkt till mitt svenska bankkonto . Bara att maila och säga vilket plagg ni isafall vill köpa. :)

Nej nu jävlar måste jag laga middag... (!) Har nämligen inte hunnit det idag än, jobbat fram tills nu .
Så.... nu blir det att äta och sen sova nagra timmar, sen upp tidigt imon igen .



Kommentarer
Postat av: Hannah

säljer du fortfarande kläder via myspace också? eller är det enbart etsy som gäller? :)

2011-01-26 @ 09:33:48
Postat av: Malin

Etsy är en riktig webshop där jag säljer färdiga plagg, sa det är lite annorlunda än myspace (där jag bara tog beställningar)! :D

Myspace har mest varit till för att visa upp bilder pa plagg, och man kan fortfarande maila mig där men ja kollar inte sa ofta längre! Bästa är att maila mig pa [email protected] om man vill beställa :)

2011-01-26 @ 14:18:44
URL: http://vanodorm.blogg.se/
Postat av: Malin

Skit snygga kläder, gillar verkligen byxorna :)

2011-02-02 @ 13:38:59
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0