1a maj


Här kommer äääntligen lite fler bilder från 1a maj! haha . bättre sent än aldrig!


bild på gatan utanför vår lägenhet.


jag och Anne!


Anne och Oranienstraße, med Core Tex scenen i bakgrunden!


vid Core Tex hittade vi Tanna! Hon hade ett ascoolt penis-sugrör, haha. (det syns lite pa bilden, det orangea precis vid hennes hand)


Oranienstraße och massa folk! <3


ööööl !


Kollade pa Towerblocks pa Trinkteufels scen .


Sen spelade Frontkick!:

Frontkick (och Marti<3)


Frontkick!


Frontkick!


och sen vare dax för Bad Luck Charms, med Kerry från Us Bombs i täten . som spelade pa Martis gitarr, för hans egen hade gått söndeerrrr.


sen avslutades kvällen inne pa trinkteufel, där jag hade fatt tag på en keps?? haha. jag gick dock hem rätt tidigt för jag var sa jäkla tröttt .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0