Besök!


Här kommer lite bilder från när syrran var här i början av juni! Vi hade superskoj !



Vi var på wild at heart och tog massa kort nere vid toaletterna :D


vi drack stoooora öl! <3



Vi festade pa Trinkteufel en hel natt tills det ljusnade och inte fanns så många människor kvar !


drog från trinkteufel runt 9-10 på morgonen... MOT ALEXANDERPLATZ! (hahahaha dör av den här bilden, jävla fyllon..)


Stannade vid en fotoautomat och tog roliga fyllebilder! <3






Tyckte tydligen det var skitkul att ta typ 500 såna här bilder vid Alexanderplatz, med ett gäng kostymnissar som publik som köpte frulle... haha





Kom fram till vårat mål - strandbaren utanför Alexa, på Alexanderplatz! Dax för lite mer öl, solande (solen tittade fram en stund senare) och sand mellan tårna! 2 timmar senare hade vi planer på att åka och bada vid en sjö (!!!) men vi gav upp dom planerna och stack hem och sov resten av fredagen istället, haha...



På lördagen gick vi runt en massa, drack drinkar & öl, samt käkade asgoda hamburgare pa TikiHeart!



Och sen var vi på Roller Derby! Berlin vs Hamburg vs Danmark .


Kul helg, hoppas syrran kan komma tillbaka snart igen! ;D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan va kul å se en rollerderby match! Är det någon sport jag kan tänka mig att ge järnet i så är det rollerderby, verkar ju riktigt grymt och kampen kan va hård!

2011-06-14 @ 20:25:57
Postat av: Cinderalley

Haha, jag fattar inte hur ni orkar festa sadar!

2011-06-15 @ 01:42:49
URL: http://cinderalley.blogspot.com
Postat av: Malin

carolina; ja det är kul ! :D underhållande! har fatt fragan om jag vill börja i berlin men 1. jag kan inte sta pa ett par rullskridskor för fem öre och 2. jag är feg! haha.



cinderalley; inte jag heller! min enda förklaring är att när man väl satt sig pa trinkteufel sa är det svart att ta sig därifran. vet inte varför! haha. det händer jämt nanting där. och när man tror att festen är över, sa stormar det helt plötsligt in typ 30 pers kl 5 pa morgonen och sa är festen igang igen..

2011-06-15 @ 10:54:58
URL: http://vanodorm.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha håller med ditt svar ang Trinkteufel! Bästa krogen jag någonsin varit på <3

2011-06-15 @ 20:35:26
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/
Postat av: Malin

carro, hahaha ja det är ju så! :D du far komma hit snart sa far vi ta en allnighter pa trinkteufel ;D

2011-06-16 @ 18:24:40
URL: http://vanodorm.blogg.se/
Postat av: Aloha

Arjeplog fång jag trillar in här så blir jag på bra humör och samtidigt jävligt avundsjuk (ej missunsam!!) så fantastiskt att bo i Berlin. Åhh. Vad tyckte du om roller derby boutet då?

2011-06-27 @ 08:55:26
URL: http://Livenkicking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0