uppdateriiiiing!


Dåligt med uppdateringar igen... efter senaste uppdateringen var jag superstressad med förberedelserna inför en rock'n'roll julmarknad jag sålde kissin' bombs plagg på + att Carro var och hälsade på i Berlin. Och så fick jag lunginflammation. AAAHHH! Det började med hög feber den 19e, och sen vägrade det ge sig. Hade hög feber hela den veckan + hemsk hosta, kunde inte annat än ligga i sängen, och när det sen började rossla och låta konstigt i lungorna så åkte vi till sjukhuset, dagen innan julafton . Där tog dom blodprov, lyssnade pa lungorna, röntgade osvosv... och ja, sa visade det sig att det var en elak lunginflammation, och dom ville att jag skulle stanna pa sjukhuset i 3-5 dagar!! kul, över julafton och allt? jag vägrade! Så dom skickade motvilligt hem mig, med recept på svindyr superstark antibiotika (kostade 800 kr för 30 st piller..blä) och sa att jag absolut inte får röra mig ur sängen . så Marti tog hand om mig :) inte blev det mycket julkänsla heller, pa julafton och juldagen låg jag där i sängen med 38,5-39 i feber och utan nagon som helst matlust .
Nu är jag iaf bättre, lyckades till och med vara ute på nyår, men känner mig fortfarande hemskt trött, och idag tycker jag att lungorna är sämre igen. Hm. Får väl se hur det artar sig . Försöker iaf att börja jobba igen nu efter det långa sjuk-uppehållet. Så förhoppningsvis hinner jag med lite fler uppdateringar här med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0