Kissin' Bombs Fashionshow


Nu kommer lite bilder fran min modevisning den 21 september! :D
Tyvärr har jag i nuläget bara backstagebilder fran efter själva visningen... skulle ha catwalk bilder oxa, bra sadana, men fotografen dök aldrig upp . Kul! och jag var för stressad för att tänka pa att a) be en kompis ta med sin proffskamera och ta kort och b) fraga nagon kompis i publiken om dom kunde ta lite kort med min kamera. sant där som man kommer pa efterat! aja. ska nog fa tag i bilder fran själva visningen ända hoppas jag + att det kommer upp en video oxa.

Här är iaf backstagebilder:




Gabi



Julia



Mel



Caroline



Anne



Carolina



Amanda



Tanna






and meee the designer:





mer bilder kommer snart :)

pics by: Anne Fiedler and myself


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oooh på jeansen som Mel har på sig! Dom var verkligen supersnygga! Sedan gillar jag capribyxorna som Julia visar, de snedskurna skinnpatcharna på låren bär ju hela stilen! Awesome!

2010-09-28 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0