Short Bus Window Lickers + Texas Terri


Förra veckan var jag på konsertttt ! Har haft ett långt break nu och inte varit pa konsert sen 1a maj, sa det var kul!
Ville inte missa Short Bus Window Lickers och Texas Terri när dom spelade pa Wild at Heart!
ångrade mig definitivt inte, bra spelningar och en av de roligaste kvällarna/nätterna/morgonarna någonsin, haha! (För som vanligt blev det att jag stapplade hem vid 10 på morgonen... går fan inte att festa "normala" tider när man bor i Berlin, haha)

Här kommer lite bilder:


Short Bus Window Lickers med Chema på bas och Beano som inhoppande trummis!


Fiona och jag !


Eli, jag och Fiona!


Texas Terri, med hennes latinoband; Edu på bas, Ivan på gitarr och Alessio på trummorrr!


brudgänget! Jag, Fiona, Katja och Eli! (jag posar fan jämt med ölen..)


jag säger ju det!!! ÖLEN?! :D


Sen började alla bli jättefulla... och femtusen såna här bilder togs, och de där hjärtglasögonen vandrade runt bland folk hela kvällen, haha .


nu fick jag ha hjärtglasögonen... så är jag jävligt westside oxa, eftersom jag är från västkusten och bor i västberlin, SCORE!


dra in Ivan och mexicanaren Francisco i bilderna med... Fiona har glasögonen..


Sen tog Chema över glasögonen... (Ana, Edu, Chema, Katja, Eli och jag)


sen drog vi i vanlig ordning till Trinkteufel runt 3 på morgonen! Jag hade fått tag i glasögonen igen och var pepp!


Jag och Nic!


Nic, Chema, Fiona och Eli! :D


Sen kom jag in i stadiet av fylla som kallas att vara "Isbjörnsfull" (myntat i Karlstad för många år sen), och tyckte det var en jättekul idé att balansera på järnstången som man ska vila fötterna på under baren...?


... samt att göra en "Arnold Schwarzenegger" pose på bardisken . Mycket påhittigt!


en spännisbild underifrån oxå, mycket viktigt... btw, killen som sitter längst till vänster på bilden hade tatuerat hela ansiktet, PLUS ögonvitorna helt svarta... Alltsa, HELA ögonvitorna...jag låter som en tant nu, men det var lite creepy att kolla på honom till en början! (senare under morgonen hängde jag, Katja och Nic med honom och hans kompisar och då hade man vant sig)




Kommentarer
Postat av: Heidi Von Bärsen

Riktigt bra skit!! :D

2011-07-30 @ 20:53:50
URL: http://kafferingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0