HÄRLIGT!


Det är som sommar här ! Bla himmel, solen skiner och jättevarmt!

Imorse tog jag en langpromenad innan frukost . Det var lite annorlunda fran att ta langpromenader i Sätila ;D
Gick förbi squattade hus (b.la Köpi) som ligger ett stenkast härifran, affärer osv och det var liv och rörelse överallt. Och sa luktar det gott :D <3

Det är redan rätt sa grönt här oxa :D


MYS!

Och sa är det sa spännande att ta promenader i Berlin för det är cool graffitti överallt:


LOVES IT! :D Den där stora graffittin ligger oxa ett stenkast fran min lägenhet. Pepp?

Sen kom jag hem och gjorde frukost; smoothies gjorda pa äpple/banan/mango och jordgubbsyoghurt + rostad macka med ost/tomat/gurka + en stooooor stark kaffe.

NU SKA JAG SY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0