öl! :D


Idag har Marti DJat pa Trinkteufel, sa jag hängde pa och var sällskap fram tills kl 03 . Det var kul! Dricka öl och umgas med folk. Men tyvärr var jag tvungen att dra hem tidigare sa jag kan sova nagra timmar - JOBBA IMON :D (sy alltsa)



kul kväll! :D Martis bandkompisar (crash och beano) var där, och lite annat folk.

Sen promenerade jag hem i natten. Skönt att ha GANGAVSTAND hem ! I Sätila bodde jag 4,5 mil fran Göteborg och ca 3-4 km till närmsta affär/centrum/nanting. haha. Lite annorlunda att bo här :D


Natt i Berlin <3


Nu har jag ätit äggröra med tomat, stekt i olivolja, som Debbie lärt mig <3 Perfekt fyllemat! Och sa jättemkt vatten till :D


Nu ska jag sova. Nighties sweethearts !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0