Tillbaka!

Nu har jag varit sjukt dalig pa att uppdatera!
Har varit i Sverige fran torsdags-söndags, och dagarna innan det hade jag sa sjukt mycket att göra att jag inte hann/orkade skriva nat här.

Sverige var sjukt mysigt. Ovanligt att bara komma hem pa semester under nagra dagar! Bo i en resväska och sova hos kompisar.

Anyway, jag kom fram i torsdags och mötte upp Kim under 20 min pa centralen innan hon skulle till jobbet, vi hann ta varsin kaffe och tjöta lite.
När Kim akt till jobbet mötte jag upp Debbie, och vi gick lite i affärer innan hon bjöd pa thailunch pa Kungstorget <3 (Tack!)
Efter det at vi varsin stor glass i solskenet pa Kungsportsplatsen!


Tog en sväng in pa Lagerhaus och fastnade för dom söta katterna där (sparbössor):


Sa söta!

Pa kvällen käkade vi pitabröd med fyllning av falafel, gurka, tomat, rödlök, kikärter, guacamole och tärnad ost. Och till det drack vi öl, och spelade Super Mario pa Nintendo 64, till 02 pa natten! :D Superkul!


Pa fredagen var jag pa buzzstop28 och tatuerade mig hos Marika igen, och när jag var klar mötte jag upp Debora pa Ica vid Olskroken.
När vi handlat klart tog vi varsin glass i solen medan vi väntade pa sparvagnen hem.

Väl hemma gjorde vi käk - fransk ungsbakad torsk med klyftpotatis, persilje/citron/vitlökssas med en sallad till, och spelade mer Nintendo 64. :D


Hade en jättemysig kväll. Efter maten gjorde Debbie smoothies, och efter det fixade hon té osv. <3
Vi spelade Nintendo till 03 pa natten tror jag..
Tack för nagra underbart roliga och mysiga dagar! <3<3

Pa lördagen packade jag mina grejer och drog till Sätila för att hälsa pa pappi och se om jag glömt nat i Sätila vid flytten. Och ja, det hade jag ju - alla mina bhar och bikinitoppar! haha. Dom lag kvar i byraladan. Konstigt att jag lyckats tömma hela byran men glömt just dom?
Aja. Syrran kom oxa, och vi drack kaffe och käkade rostade mackor utomhus. Var mys!
Stannade dock bara 1 timme eller nat.


Pa lördagkvällen grillade jag, syrran och morsan hemma hos Kicki, vilket slutade med massa alkohol och tjejsnack fram tills klockan 00-01 pa natten? :D



Pa söndagen var det dax att aka hem till Berlin igen, men först hann jag med en 1 & 1/2 timmes fika med Kim pa centralen <3


Back in Berlin...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

BAH, du lagger upp bilder pa massa torsk och snusk istallet for pa din nya tatuering som JAG VILL SE!!!11 :D

2009-04-22 @ 08:22:34
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0