torsdag


Igar hade jag en dalig dag, hade noll energi och deppade hela kvällen.
Tror det var väderomställningen som gjorde det! Hela dagen igar var det muligt, pa gränsen till att det skulle börja regna, och blasigt som fan!

Men idag är jag pepp igen! :D Solen skiner och faglarna kvittrar! Och jag ska strax väcka Marti - vi ska iväg och storshoppa tyger och sybehör! hurra!
Har suttit och kollat upp tygbutiker nu i nagra timmar pa nätet, och hittat 3 stycken som verkar väldigt lovande. Sa jag hoppas jag hittar det jag behöver! :D
Ska nog även dra till serietidnings/bokaffären pa Oranienstraße och inhandla en bok jag har kikat pa ... som ger mig väldigt mkt inspiration till kläder, har inte kunnat sluta tänka pa den sen jag bläddrade i den i förra veckan!


Idag fyller förresten min kompis Debbie 23 ar! GRATTIS GRATTIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0