uäh!


Ah, känner mig lite upp och ner idag, lyckades nämligen bara sova ca 2-3 timmar.
Hade jättesvart att sova, vaknade verkligen hela tiden! Och sen vaknade jag for real när Marti kom hem vid halv tio pa morgonen, och da bestämde jag mig för att inte försöka somna om - ville inte att hela dagen skulle ga at till att sova.

Jag känner mig lite bakis idag. Jag mar inte daligt, men jag är sjukt seg. Kaffe hjälper dock som tur är! :D

Näe nu ska jag in i duschen, sen slänga i mig en smoothie, sy, och senare - om jag orkar - ga ut och ta en promenad i det fina vädret .

Kommentarer
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se snackar vi autografer!



Vem skriver din dröm-autograf?

2009-04-14 @ 23:05:14
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Carolina

Blir lite smått avis på att du får bo i berlin, verkar vara ett asnice ställe! Sen ville ja bara säga att den kritstrecksrandiga jeansvästen du har uppe på tradera är jääävligt snygg, synd bara att den blir förstor för mig!

Ha en riktigt najs dag i solen!

2009-04-15 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0