kissin' bombs i bloggar


Ett par legwarmers fran Kissin' Bombs är med i dagens inlägg i en fashion blogg fran Los Angeles:


För att komma till inlägget, tryck här!


För ett tag sen var även ett par brallor jag gjort omskrivna i en annan blogg:

För att komma till inlägget, tryck här!

Jättekul!! :D


I övrigt sa sitter jag och syr killvästar just nu... bilder kommer upp senare.
Nu maste jag fortsätta sa jag hinner klart, västarna maste nämligen postas senare idag! :)

hoppas ni har en bra dag!
xo malin

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, mer killkläder :D Min sambo har nämligen efterfrågat killkläder från ditt märke, visa gärna bilder sen ;)

2009-12-08 @ 12:34:18
Postat av: Malin

absolut ;D:D

2009-12-08 @ 12:57:29
URL: http://vanodorm.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

Åh vad kul att du får lite publicitet här och vad :D

2009-12-08 @ 13:09:20
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0