uhh


stress stress stress.
den goda nyheten är att vi har hittat en lägenhet! tjohoo. och vi kan ev bo där i ett ar .
den daliga nyheten är att vi maste flytta ut fran den här lägenheten vi har nu den 31e juli.. och vi kan flytta in i den nya lägenheten först mellan den 15-20e augusti nangang, vilket betyder att vi är bostadslösa i typ 2-3 veckor . kul kul .
dock har en kompis, Nora, sagt att vi kan fa bo hos henne, och hon har plats för mina symaskiner och allting, sa jag antar att det löser sig .
utöver det sa har jag tusen saker att göra, jag sitter och syr mestadels av dagarna - hinner inte göra sa mkt annat. är nog väldigt osocial för tillfället :S

näe, har ingen tid att skriva, internettiden gar ut strax - alltid stress! uähhh .

men jag trivs! :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

satt du på en sån där internet express

2009-07-30 @ 19:20:08
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0