irriterande


Ah, en beställning jag blev klar med igår kväll har blivit fel, insåg jag idag. Inte så att plagget är förstört, men jag glömde detaljer som är försent att fixa nu - jag måste sy upp ett nytt plagg. Och då måste jag använda det sista av ett tyg som jag tänkte ha till en annan beställning jag skulle göra i helgen..och jag kommer inte hinna åka och köpa nytt tyg till den där andra beställningen än på några dagar, vilket betyder att mina planer totalt skiter sig. ÅH, jag hade ju allt så bra planerat, och så händet det här! TYPISKT TYPISKT TYPISKT.
Trots det så har den här dagen varit väldigt bra än sålänge. Jag vaknade klockan åtta, och har jobbat med dreadsbeställningar hela dagen samtidigt som jag kollat på hur många avsnitt av The Hills som helst. Perfekt!
Nu håller jag på med det sista på dom beställningarna för idag, sen får jag dammsuga och till sist ska jag sy några timmar.
AH, behöver lägga upp jättemycket grejer på Tradera oxå som jag har 'sparat' på mig, men jag vet inte när jag ska ha tid till det . Ska försöka få det gjort imon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0