Måndag


Idag började jag dagen med att käka frukost, samtidigt som jag skissade upp en väst till en kund, som jag sedan mailade iväg till henne. :D Hon svarade precis och blev skitnöjd med idéen ;D
Fler borde GO CUSTOM för det är svinkul att få bolla idéer, skissa upp grejer och sedan köra!

Blir inget tygköp idag, men däremot imon ! Så jag ska förbereda det hela med att ringa till tygaffärerna och se så dom har inne allt jag behöver, alternativt plocka fram det jag behöver tills jag kommer.
Så idag ska jag packa så mkt jag kan, sy, planera inköp och kommande dagars arbete osv.. är bara 3 dagar kvar tills jag flyttar! aahh :D
galet pepp!

nu ska jag ner och öppna för våra hönor  & kycklingar, så dom kommer ut i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0