Söndag


Imorse var jag så sjukt trött att jag sov några extra timmar.. Har sovit mellan 5-7 timmar varje natt hela veckan, så jag behövde sova ut lite.
Dock känns det som att jag har missat halva dagen nu, skulle kunnat få gjort en hel del på morgonen, menmen.
Det är ju söndag!
Så, jag gick upp och gjorde kaffe & macka, och satte mig att läsa nya Elle en stund. Mysigt och slappt.

Nu måste jag börja göra mig iordning för vi ska på födelsedagskalas hos syrran, hennes son fyllde år igår nämligen.
Ska visst komma någon från Star Wars och hälsa  på under kalaset... antagligen Darth Vader. guuud, jag kommer dö, jag var sjukt kär i Darth Vader när jag var liten :D haha .

Later! xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0