jaaha..


Alltså, jag har suttit med dom gamla barnkläderna och leksakerna hela dagen idag, och det värsta är att jag inte är klar än. Har fortfarande massa att gå igenom och fixa. Jaja, förhoppningsvis får jag in lite extrapengar på det iaf :D

Sen har det varit lite action (?) idag oxå. Jag skulle boka minibuss inför flytten, men när jag gick in på Statoils hemsida och skulle boka så insåg jag att alla minibussar i hela Göteborg är uthyrda under hela nästa helg. FAN! Och att hyra skåpbil visade sig vara jättedyrt, så det är verkligen out of the question.
Men några timmar senare ringde syrran mig, och sa att hon hittat att statoil i Kungsbacka har en minibuss ledig den helgen!
Så, jag kastade mig över internet och bokade den, från torsdagen den 2e till söndagen den 5e. Och imon måste jag ringa till statoil strax efter åtta på morgonen och prata med bossen där, för han måste godkänna att vi får köra med minibussen utomlands.
Hoppas nu bara inte han säger nej!

ah, nu måste jag försöka sova!xxx

Kommentarer
Postat av: Debbie

Shit, att det ska vara så svårt att hyra släp & buss å shit? Tur att ni fick tag på den iaf! :)

2009-03-27 @ 08:44:54
URL: http://debbieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0