fullt upp !


Nu har det varit lite mycket, så jag har inte hunnit uppdatera på några dagar :D

Carro kom ner i tisdags, för att fortsätta på sin tatuering hos Marika (Buzzstop28). Hon satt (låg) 6 timmar under nålen, vilket är sjukt starkt då hon tatuerade hela sidan av kroppen (över revbenen, höftbenen osv, med typ en paus på 15 min under dom 6 timmarna - aj). Jag svängde in runt 5 och höll henne sällskap sista timmen. Sigge var där oxå och fortsatte på sin tatuering hos Felicia! Så det var kul, kändes som hela studion var full av folk man kände :D
Efteråt drog jag och Carro och käkade på subway, sen hem till mig.
Igår åkte jag och Carro in tidigt till Göteborg och käkade brunch på egg & milk, vilket är ett amerikanskt diner ställe. Och vi käkade så vi skulle kunnat.. rulla ut? haha. Varsin stor brunchmeny, som i mitt fall var kaffe, egg & bacon, spenatbagel och fruktsallad (carro tog typ likadant), dessutom köpte vi till pannkakor, samt en stor mangosmoothie till mig och en stor milkshake till carro. OCH VI RENSADE TALLRIKARNA! Alla som ätit där vet hur mätt man blir, så vi var sjukt stolta över oss själva.
Sen traskade vi runt på stan i några timmar och kollade i affärer, innan Carro åkte tillbaka till Stockholm, och jag åkte hem och fortsatte jobba.

Alla mina tradera auktioner är avslutade nu, så jag satt och mailade alla vinnare igår, vilket tog en stund.
Måste köpa brev att posta grejer i, för dom är helt slut. Sen kommer det bli ett jävla jobb med att sitta och pricka av vilka som betalat, packa in grejer i brev, väga, frankera och tillslut posta :D puh!

Idag går jag igenom massa gamla barnkläder och leksaker som jag ska sälja på en barnklädesmarknad i Sätila i helgen, för att få in lite extrapengar till flytten. Det är inte lite grejer, har jag insett! Kommer ta timmar, och åter timmar att fixa med det.
Sen har jag massa att sy, och ska lägga upp en omgång till på Tradera. Förhoppningsvis ikväll, annars får det bli imon, får se när jag hinner.

Måste hinna åka och köpa tyg nån av dom närmsta dagarna oxå! Har massa beställningar som måste sys. Och jag vet inte vilken dag jag ska hinna köpa det.. imon? Hm.

Måste ringa statoil och höra med dom ang uthyrning av skåpbil eller minibuss oxå, till flytten. Men det gör jag nog om en stund.

Nej nu får jag fortsätta jobba!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag absolut älskar dina kläder. Varje gång jag ser något nytt utav dina kläder på tradera vill jag bara buda, buda och buda. Taskigt att man inte alltid har pengar dock. :P

2009-03-26 @ 12:44:33
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0