Helgen


I lördags var jag och Marti först pa födelsedagsgrillparty för fd basisten i Frontkick som fyllde 40. Massa öl och shots blev det, och massa god mat! :D
sen tog vi taxi hem, hämtade Martis vinyler och sen taxi till Cortina Bob, där Marti skulle DJa.
Det var kul, jag stod i Djbaset med Marti hela tiden och valde ut skivor/latar, och bytte skivor i spelarna osv.
Blev massa lakritsshots, öl och Bailey's, nam ! Tillslut var jag jättefull haha. Men kul hade vi!
The Love Lanes och the Tight Finks spelade, det var bra - speciellt the tight finks, var lixom inte en trakig stund pa scen.
När Marti hade Djat klart fram pa smatimmarna, sa drog vi en stund till Wild at Heart där Martis kompis jobbade i baren.
Det blev mer öl och sen promenerade vi hem runt 5 pa morgonen? Har ingen tidsuppfattning :D



hela söndagen sov vi/var bakis som fan . haha. och idag, mandag, är jag FORTFARANDE BAKIS! haha.

wellwell, maste ju jobba, svinmycket att göra...gah, ska ringa tjejen med lägenheten nu. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

Gud så avundsjuk jag är på din stil!!!! Give me!

2009-08-23 @ 12:42:14
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0