sööööndag och uppdateringar


Är lite dalig pa att uppdatera just nu, da jag har väldigt mycket att göra.
Känner mig stressad da vi maste flytta ut härifran innan 1 juni - kontraktet pa den här lägenheten gar nämligen ut da. Sa jag och Marti maste hitta ny lägenhet innan dess! Och det är oftast deposition pa runt 6000-8000 kr för lägenheterna här.
Och jag har massvis av beställningar, sa just nu försöker jag fa iväg alla beställningar snarast möjligt, sa jag har tid över att sy upp lite kläder som jag kan lägga ut till försäljning om nagra veckor.
Sa just nu är jag rätt oaktiv pa internet känner jag, sätter mig bara snabbt da och da när jag tar käk och/eller kaffepaus.
Dessutom blir jag alltid sa himla förvirrad och glömsk när jag har mycket att göra, det är som hjärnan far kortslutning.
Far skriva upp precis allting pa sma lappar sa jag inte ska glömma grejer (men sa lyckas jag glömma att kolla pa lapparna hela tiden haha) . Det ligger sma gröna lappar över hela lägenheten nu!


Ikväll kommer iaf Marti hem! Hurra! :D Äntligen!
Han spelade igar i Barcelona och det hade gatt skitbra, var runt 700 pers i publiken. Dessutom tjänade han rätt bra med pengar, sa han kan lägga nagra tusen pa depositionen. Svinbra! :D

nu: back to work!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Det ar EXAKT likadant for mig, hjalper inte att skriva kom ihag-lappar nar man glommer att kolla pa dom XD XD XD

2009-05-14 @ 15:30:55
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0