tisdag


Ni ville ha reda pa priset pa de tva vita västarna jag skrev om häromdagen - jag tar runt 500-550 kr för sana, mattsydda :)


Jag fyllde ar i torsdags, och det var en grymt bra dag.
Hade förferre med öl och cupcakes (vilket blandning haha) här hemma, innan vi begav oss till Wild At Heart där Generators spelade! AH dom är sa grymt bra!!
Jag blev grattad fran scen av Ace, gitarristen, som sag att jag och Marti hade dykt upp i publiken. Jag blev superglad :D
Ace hade dessutom tagit med sig t-shirts som födelsedagspresenter till mig + till Marti, som han lämnade kvar at mig/oss pa wild at heart dagen efter. Ska visst vara lite us bombs, DP gunfight osv, hurraaa! det är band han spelar/har spelat med, och dessutom nagra av mina favvoband! Kan ju inte bli sa mkt bättre.




Nej nu ska jag fortsätta jobba.. väntar pa att Marti ska komma hem, sen ska vi dra till wild at heart och hämta upp t-shirtarna .. ska bli spännande att se exakt vad det är :D

ps. jag idag:


xo malin

Kommentarer
Postat av: Rockabetty

Grattis i efterskott! :D Vilken hardcore födelsedag! :D

2009-10-06 @ 18:46:07
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0