Monday


Jag vet, jag är dalig pa att blogga just nu! Det kommer bli bättre, jag lovar. Har bara sjukt mkt att göra just nu.

Idag har min dag sett ut sahär:
- gick upp 06.00
- käkade frulle, kollade internet, svarade pa mail, slösurfade
- började jobba nangang mellan 07.00-07.30
- jobbade fram till runt 18.00
- gick till posten & postade kläder inför tatueringsmässan i helgen
- sen en sväng till en liten sybutik där jag köpte trad, sen vidare till Karstadt där jag köpte lite mer sygrejs, sen hem
- hemma runt 19.30
- startade en maskin med tvätt + städade ca 2 timmar - dammade, dammsög, städade upp lite osv

nu sitter jag här och slappar lite och svarar pa mail medan Marti gör käk!
Ska sätta mig och sy lite till nu, och när maten är klar ska vi glo film, käka och mysa. Sen sova.
Imon upp tidigt igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0