härligt, härligt!


Haha, jag gjorde största tabben idag.
Jag hade varit ute och promenerat i 60 min, och var supertrött och hungrig. Kom in i varan trappuppgang och gick upp för trappa, efter trappa. Vi bor pa 4e vaningen, sa det är en hel del trappsteg.
Kommer fram till varan dörr, sätter nyckeln i laset och försöker vrida om.. funkar inte! Vafan? Kollar om det är rätt nyckel - ja det är det!
Försöker igen. Och igen - med mer kraft. Försöker vicka pa nyckeln och vrida om samtidigt. Men inget funkar, nyckeln rör sig inte. Börjar seriöst undra om nyckellaset har gatt sönder och vad fan jag ska ta mig till. Testar igen - försöker vrida om nyckeln samtidigt som jag drar i handtaget. Rycker och sliter. Försöker vicka pa dörren. Börjar bli jävligt irriterad. Har nog statt och försökt fa upp dörren i minst 5 min när jag tar ut nyckeln och i samma stund hör ett ljud pa andra sidan dörren.. Dörren öppnas, men bara en aning, sa det är en liten springa...och ett huvud kikar fram. En asiatisk man, som saklart fragar vad jag sysslar med.
Jag inser plötsligt att jag befinner mig pa fel jävla vaning och att jag försökt ta mig in i grannens lägenhet..
HAHA.

anyways !
Är ensam hemma ikväll, Marti är i studion och spelar in en lat.
Och jag sitter och beställer sygrejs och planerar.
Om allt gar rätt sa kommer det bli en del uppdateringar framöver.

uppdateringar ska jag bli bättre pa ;D



Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

Hahahah herregud :O XD Åhhh pinsamt ><

2009-09-15 @ 09:48:43
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Anna Nio

Hahaha, det där har jag också gjort, hahaha, lite pinsamt!

2009-09-15 @ 11:07:34
URL: http://mehearties.blogspot.com
Postat av: Dirty Eddz

hahahahaha! fan vad klockrent xD

2009-09-15 @ 21:54:10
URL: http://kafferingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0