<3<3<3


Imorgon är det ingen vanlig dag, för da kommer nämligen min kompis Carro hit!!
Har saknat henne sa sjukt mkt!!
Vi har inte setts pa evigheter... Jag tror julen 2008 var senast . Hon kom ner under mellandagarna till Göteborg, och vi festade 3-4 dagar i rad . En av de bästa jularna jag nagonsin haft, hade sa otroligt jävla kul .
Juldagen var nog bäst.. Vi var stupfulla och pa förfest hos en kompis, och det första Carro gjorde när hon kom innanför dörren (innan vi andra ens hade hunnit fa av oss skorna i hallen!) var att raka spilla ut julmust över hela hans dator... lite senare stod jag och Carro i köket och da rakade hon sätta sig pa kanten pa köksbordet, sa hela bordet välte över henne, och allting som stod pa bordet brakade ner i golvet... men ingen skada skedd.
Bara det att 10 min senare (?), rakar Carro sätta sig pa kanten pa bordet IGEN, varav hela bordet välter över henne och gar sönder i 3 delar, och det flyger träflisor över hela rummet. Haha. Fulla som vi var, försökte vi komma pa hur vi skulle dölja att bordet var sönder - för just da kändes det för pinsamt att berätta det för kompisen vi var pa förfest hos.
Jag stod som bäst och funderade, när jag hör Carro hojta: "VI KAN GÖMMA DOM HÄÄÄR!" och är i full fart med att försöka gömma de enorma träflisorna i mikron... HAHA . (träflisona var större än mikron, sa det var ju helt omöjligt - ända stod Carro och försökte och försökte!)
När jag förklarar att "han kommer ju hitta dom nästa gang han ska använda mikron!", vänder sig Carro om och öppnar ugnsluckan; "MEN HÄR DA?!" och försöker proppa in träflisorna där istället . Haha, ja vilken kväll...tilläggas bör att vi berättade för killen efter nagra dagar, för vi hade sa daligt samvete. Da visar det sig att han inte ens hade märkt att bordet var trasigt, för jag hade (trots fyllan!) lyckats dölja det sa bra. haha.

Ja, sa... jag har en känsla av att den här helgen kommer bli riktigt rolig ;D
can't wait, imorgon runt 8-9 pa morgonen är hon här!! <3



Galen bild pa oss fran Berlin -08, hahaha


jag och Carro julen -08 !


bästa räkan!!! <3

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

Hahahahah åååh Carro XD <3 Kan verkligen se det framför mig när hon vill ha in flisorna i micron och sen bara "MEN HÄR DÅ?!" och försöker med ugnen istället <3

2010-04-29 @ 12:02:21
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Flappan

Hahaha...bästa kommentaren:"han kommer ju hitta dom nästa gang han ska använda mikron!"

Joo men visst om de inte ens går in där så kläcker vi den kommentaren oxå...hahaha =)

2010-04-29 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0