Planering,planering.


Har så mkt att tänka på, fixa med och planera just nu .
- Har en make up artist inför modevisningen fixad, men behöver en till. Väntar pa svar fran en make up artist-kompis, om hon kan tänkas hjälpa till.
Fick ett mail fran en tjej som bor här i Berlin, är ett stort fan av mina kläder, hade hört talas om modevisningen och jättegärna vill hjälpa till! Hon jobbar dessutom tydligen pa teatern, Friedrichstadtpalast (enligt hemsidan "Europe's biggest and most modern showpalace"!), sa hon kan göra i stort sätt alla slags frisyrer och make-up:er osv.. GRYMT kul ! :D Så, jag kan nog säga att allt det är fixat och klart..
- Har redan manga modeller fixade, bade svenska och tyska, men behöver nagra fler. Sa, det maste styras upp.
- Maste börja tänka pa musiken, for real. Har introt klart för mig och ev slutet . Men låtarna däremellan... maste bestämma mig!
- Ska fraga runt lite efter fotografer . Har sett att det kommer vara nagra där redan, men ska dubbelchecka och höra mig för lite mer.
- Fixa en högupplöst snygg bild att skicka till White Trash snarast möjligt, sa dom kan fixa snygga flyers. Men jag vet inte vad för bild?! Beslutsangest deluxe. Skulle vilja ha nått nytt och fräscht. arghh..
- styling inför modevisningen (smink,hår,accessoarer).. har nagon slags idé, men den är inte helt 100% färdig i mitt huvud än.

Dags att fa bitarna att falla pa plats nu, bara 1 manad kvar....!
Akte idag en sväng till en butik här i Berlin som jag har hört om, men aldrig varit pa. Med sydetaljer osv. Kollade upp detaljer inför plaggen, vad dom har osv. Hade egentligen inte planerat att aka nanstans idag, men kände helt plötsligt att jag bara var tvungen . Kolla upp grejer, ha det klart lixom. Och det var tur, för jag hittade inte allt jag hade i atanke - sa nu far jag beställa det istället. Blir att göra de kommande dagarna, sa bör jag ha dom under nästa vecka eller senast veckan efter. Det blir bra, tidsmässigt.

Och ja, förutom all denna modevisnings-planering, sa jobbar jag med beställningar + nya plagg upp till försäljning + plagg till modevisningen + planering av lite andra grejer som kommer äga rum framöver....

Mycket att göra... Ska dock försöka uppdatera här sa ofta jag hinner och orkar. Kommer iaf upp bilder pa beställningar jag gjort och lite nya plagg inom kort.


jag igar .



Kommentarer
Postat av: räkan

vackrare, snyggare, hetare & bättre räka finns inte att hitta helt klart <3 <3 <3

2010-08-20 @ 12:45:44
Postat av: Carolina

Jag tycker det är så kul att läsa att det går bra för dig och din klädesförsäljning, din design är grym och sömnarbetet också! Skulle va kul å se bilder från modevisningen sen om du får tag på några fotografer ;)Btw, du passar grymt bra i vitt hår!

2010-08-20 @ 14:23:16
Postat av: Malin

till Carolina; tack sa jättemkt!! :D kul att du följer min blogg, och tack för alla kommentarer! <3 :D

och bilder kommer, helt klart!! ska fixa massssvis av bilder! :D



räkan; jooohoo, nu ljuger du! DU ÄR!! <3 bästa i världen!!

2010-08-20 @ 15:04:14
Postat av: julia :>

Det ska bli så grymt coolt att se bilder från modevisningen, grattis verkligen för du är grym!

2010-08-20 @ 19:32:59
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill vara modell!

2010-08-21 @ 17:09:39
Postat av: Malin

och vem är du då? :)

2010-08-22 @ 15:11:53
Postat av: Veronica "Ånka"

Håller med alla föregående talare helt enkelt, dina kläder är grymma på alla sätt o vis, o jäkligt kul att du ska ha modevisning nu (synd de inte är här hemma i Sverige dock!) =) Keep on rockin'!

2010-08-23 @ 21:28:11
URL: http://brightasever.blogg.se/
Postat av: Julia

Malin: haha bra att man glömmer skriva ut vem man är:P Men om du är seriös med att det skulle gå så maila mig : [email protected]

2010-08-26 @ 15:37:06
Postat av: Natalie Sundling

Så jävla snyggis du är!!!

2010-08-27 @ 11:20:56
URL: http://noisyn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0