Lite bilder!

 

Det som hänt pa senaste att bland annat att jag och Marti varit 4 dagar i Sverige och hälsade pa min familj i början av december. Har inte varit i Sverige pa ett år (och inte heller träffat min ena syrra + hennes familj samt min pappa pa lika länge!) sa det var jättemyyys! Sa gick vi pa US Bombs konsert pa Club Slacker pa fredagen den 3e. Sen tillbaka till Berlin, där Carro hälsade pa i 4-5 dagar! Vi gick bland annat pa US Bombs spelning här i Berlin + pa Kat von D's boksignering vid Alexanderplatz. (vi tjuvkikade bara lite)
Tva bilder fran när Carro var här:

Carro och jag inne pa en toalett pa Karstadt, emellan shoppande och öldrickande!


Carro, jag och Anne vid Alexanderplatz (nedanför tv-tornet), efter Kat von D's signering och en öl pa ett väldigt fancy ställe.

Ja, sen sa har jag mest bara jobbat som fan och jag har egentligen jättemkt bilder pa plagg och uppdateringar, men det far komma senare.. hinner inte göra sa mkt när jag sitter pa internetcaféer, mest bara svara pa mail :/

Ska försöka uppdatera snart igen .

xoxo

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygg väska!

2010-12-14 @ 01:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0