Snart julafton...


... och jag planerar just nu julmat. Var egentligen tänkt att jag och Marti skulle vara i Sverige över jul, men sa blev det inte... Sa istället ska vi ha 2 spanska kompisar över pa julafton, och jag ska bjuda pa lite typisk svensk julmat, och dom ska göra en spansk fisksoppa och ta med sig. Sa blir det vin och öl, och ja.. far se om jag far tag pa nagon passande snaps oxa . :)
Och sen pa juldagen är vi bjudna pa julmiddag hos en kompis.
Sa det blir fullt upp, men jag kommer sakna att fira jul med min familj :(

Hur ska ni fira jul? :)

Nej nu maste jag fortsätta jobba. Uppdaterar mer senare!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Lät ju inte tokigt, att få testa på lite spansk mat på julafton! Får du roliga reaktioner på den svenska maten vore de kul att höra ^^ Själv ska jag fira jul hemma med sambon för första gången på 6 år, ska bli himla skönt med lite omväxling, mot för det vanliga ruschet med hela släkten samlad :P

2010-12-22 @ 15:30:25
Postat av: Malin

haha nej det ska bli kul att testa :D och det ska bli kul att se vad dom tycker om lite traditionell svensk julmat :D

va skönt med lite omväxling! blir en väldigt lugn jul antar jag? :D

2010-12-23 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0