äntligen uppdaterar jag! hurraaa!

Sorry att jag inte har uppdaterat pa länge! Har haft fullt upp sen innan jul . Massa jobb, stress och i mellandagarna var jag i sverige och hälsade pa för första gangen pa 8 manader! Det var jättekul och jag önskar att jag kunde stannat längre än 6 dagar. Träffade familjen och vännerna igen!<3

Nyar firade jag och marti pa Trinkteufel, Marti DJade och jag jobbade lite med att plocka glas emellanat och tjänade lite pengar pa det.
I övrigt har jag bara jobbat som en galning, försöker hinna ikapp med beställningar och samtidigt fa upp nya modeller med jämna mellanrum .

Framöver ska jag bli bättre med uppdateringarna! :)

xo malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0